fbpx

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΤΙΡΙΩΝ

Έκδοση και είσπραξη κοινοχρήστων, αντιμετώπιση οφειλομένων και επαγγελματική ανακούφιση υποχρεώσεων από τον Διαχειριστή.

Ποια είναι τα καθήκοντα του διαχειριστή της πολυκατοικίας

Η ανάληψη των καθηκόντων του διαχειριστή της πολυκατοικίας αποτελεί ανησυχία για ολοένα και περισσότερους από τους ενοίκους. Αυτό οφείλεται στην έλλειψη χρόνου, τις διαφωνίες ανάμεσα σε αυτούς, τα προβλήματα στην είσπραξη των κοινοχρήστων, καθώς και τις αυξημένες υποχρεώσεις που προκύπτουν για την απρόσκοπτη λειτουργία της πολυκατοικίας.

  1. Συλλογή και διαχείριση των κοινοχρήστων εισφορών: Ο διαχειριστής πρέπει να συλλέγει τα κοινόχρηστα από τους κάτοικους και να διαχειρίζεται τον προϋπολογισμό της πολυκατοικίας.
  2. Συντήρηση και επισκευές: Ο διαχειριστής πρέπει να οργανώνει τη συντήρηση και τις απαραίτητες επισκευές στο κτίριο, όπως τον καθαρισμό των κοινόχρηστων χώρων και την επισκευή προβλημάτων υδραυλικής ή ηλεκτρικής εγκατάστασης.
  3. Διαχείριση προμηθευτών: Ο διαχειριστής επιλέγει και διαχειρίζεται τους προμηθευτές για υπηρεσίες όπως καθαρισμό, ασφάλεια, κηπουρική, κ.λπ.
  4. Επικοινωνία με τους κάτοικους: Πρέπει να διατηρεί ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας με τους κάτοικους για να ακούει τις ανησυχίες τους και να παρέχει απαντήσεις σε ερωτήματα και προβλήματα.
  5. Διαχείριση ασφάλειας: Πρέπει να διασφαλίζει την ασφάλεια του κτιρίου, όπως την λειτουργία των πυρασφαλιστικών συστημάτων και την πρόληψη καταχρήσεων.
  6. Επίλυση διαφορών: Ο διαχειριστής πρέπει να διαχειρίζεται διαφορές και αντιφάσεις ανάμεσα στους κατοίκους και να προσπαθεί να βρίσκει λύσεις.
  7. Εκπαίδευση και πληροφόρηση: Παρέχει πληροφορίες και εκπαίδευση στους κατοίκους για τους κανόνες της πολυκατοικίας και τις διαδικασίες που αφορούν την κοινότητα.
Αυτά είναι μερικά από τα βασικά καθήκοντα ενός διαχειριστή πολυκατοικίας, ανάλογα με τις ανάγκες της κοινότητας και του κτιρίου.

 

Στην TopService, αναλαμβάνουμε με απόλυτη αξιοπιστία και επαγγελματισμό όλα τα προαναφερθέντα καθήκοντα, δίνοντάς σας τις λύσεις που χρειάζεστε.

Πως μπορείτε να αναθέσετε την διαχείριση της πολυκατοικίας σας στην TopService

Για να αναθέσετε την διαχείρηση της πολυκατοικιάς σας στην TopService θα πρέπει αρχικά να συγκαλέσετε Γενική Συνέλευση στην πολυκατοικία με θέμα Ανάθεση Διαχείρισης στην εταιρεία, με σκοπό να υπογράψουν οι διαμένοντες το Πρακτικό Γενικής Συνέλευσης για Ανάθεση της Διαχείρισης σύμφωνα πάντα με την διαδικασία που ορίζει η Σύσταση Οριζόντιας Ιδιοκτησίας της πολυκατοικίας.

Στη συνέχεια εφόσον υπογραφεί το Πρακτικό Γενικής Συνέλευσης για Ανάθεση της Διαχείρισης, δίνεται εξουσιοδότηση στον παλιό διαχειριστή να έρθει σε επαφή με την εταιρεία και να παραδώσει όλα όσα χρειάζονται ώστε να γίνει Παράδοση – Παραλαβή Διαχείρισης.

Η εταιρεία, αφού ελέγξει όλα τα παραστατικά που της προσκόμισε ο παλιός διαχειριστής (αποθεματικό, οφειλές κλπ), συντάσσει Πρωτόκολλο Παράδοσης – Παραλαβής το οποίο υπογράφεται από τον παλιό και από τον νέο διαχειριστή βάσει του οποίου αποδεσμεύεται ο παλιός από τη διαχείριση της πολυκατοικίας και δεσμεύεται πλέον η εταιρεία.

Η εταιρεία αποστέλλει ανακοίνωση στην πολυκατοικία στην οποία αναγράφονται τα στοιχεία της εταιρείας (τηλέφωνο, διεύθυνση, ωράριο εργασίας της εταιρείας κλπ) και ο τρόπος με τον οποίο έγινε η Παράδοση – Παραλαβή (αποθεματικό, ανείσπρακτα, απλήρωτα, προπληρωμένα κλπ), ώστε να είναι όλοι πλήρως ενημερωμένοι.

Τι χρειαζόμαστε για την έναρξη της συνεργασίας μας στη διαχείριση πολυκατοικίας:

  • Στοιχεία ενοίκων-ιδιοκτητών
  • Κανονισμό πολυκατοικίας
  • Πίνακας χιλιοστών (κοινοχρήστων, ασανσέρ, θέρμανσης)
  • Τηλέφωνα ενοίκων-ιδιοκτητών
  • Τηλέφωνα εξωτερικών συνεργατών (συνεργείο καθαρισμού, συνεργείο συντήρησης ανελκυστήρα κλπ.)
  • Τελευταίο λογαριασμό ΔΕΚΟ (ΔΕΗ – ΕΥΔΑΠ)
  • Αποθεματικό – (εφόσον είναι υπαρκτό).
  • Ανεξόφλητα έξοδα
  • Οφειλές ενοίκων
  • Έλεγχος στάθμης πετρελαίου κατά την ημέρα της παραλαβής
  • Καταγραφή ωρομετρητών θέρμανσης

Τρόποι πληρωμής

  • Με μεταφορά σε λογαριασμό με χρήση κωδικού πληρωμής.  
  • Επίσκεψη στο γραφείο μας καθημερινά από 8:00 – 16:00, Σάββατο 9.00 – 14.00.
  • Μέσω του συστήματος πληρωμών ΔΙΑΣ με κωδικο RF.
  • Kατόπιν επικοινωνίας με καθορισμένο ραντεβού.
  • Πληρωμή με κάρτα μέσω της πλατφόρμας My TopService, με χρεωστική, πιστωτική, η προπληρωμένη κάρτα.
  • Στα καταστήματα τραπεζών(ΑΤΜ).

My TopService

Online Πλατφόρμα Πληρωμής Κοινοχρήστων
Με χαρά σας καλωσορίζουμε στην online πλατφόρμα πληρωμής κοινοχρήστων της κοινότητάς μας.
Η πλατφόρμα αυτή δημιουργήθηκε για να καθιστά ευκολότερη και πιο βολική τη διαχείριση των πληρωμών των κοινοχρήστων σας.

Τα οφέλη της Online Πλατφόρμας Πληρωμής:

  1. Άμεση Πληρωμή: Μπορείτε να πληρώσετε τα κοινόχρηστα οποιαδήποτε ώρα και ημέρα της εβδομάδας από την άνεση του υπολογιστή σας.
  2. Ασφάλεια: Η πλατφόρμα μας είναι ασφαλής και προστατεύεται από τυχόν απάτες.
  3. Αναλυτική Πληροφόρηση: Μπορείτε να δείτε αναλυτικές λεπτομέρειες των πληρωμών σας και το ιστορικό πληρωμών.

Αν είστε ήδη πελάτης, πατήστε Εδώ

Αν είστε νέος πελάτης παρακαλούμε συμπληρώστε την φόρμα ενδιαφέροντος παρακάτω.

Τρόποι Πληρωμής


Eurobank
ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 0026-0401-60-0100203413 ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
IBAN GR0202 604010000600100203413

Alpha Bank
ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 377-002101-088012
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
IBAN GR94 01403770377002101088012

Τράπεζα Πειραιώς
ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 6839-123417-269
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
IBAN GR110171 8390006839123417269

Εθνική Τράπεζα
ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 092/002171-73
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
IBAN GR95 01100920000009200217173

Αντιμετώπιση Οφειλομένων Κοινοχρήστων

Είναι απαραίτητο να υπάρχει συστηματική και αποτελεσματική διαδικασία για την είσπραξη των οφειλομένων προκειμένου να διασφαλιστεί η οικονομική σταθερότητα της πολυκατοικίας σας.

Παρακάτω επισημαίνονται τρόποι επίλυσης:

1. Διαφάνεια και Ενημέρωση

Παρέχουμε στους κάτοικους την απαραίτητη πληροφόρηση σχετικά με τα κοινόχρηστα έξοδα και τις ημερομηνίες πληρωμών εγκαίρως. Η διαφάνεια μπορεί να μειώσει τις αντιρρήσεις και την αντίσταση από τους κατοίκους.

2. Αυστηρή Εφαρμογή των κανόνων

Ενημερώνουμε ότι υπάρχουν σαφείς κανόνες και κανονισμοί για την πληρωμή των κοινοχρήστων. Αυτό περιλαμβάνει την επιβολή κυρώσεων σε περίπτωση καθυστερημένων πληρωμών.

3. Επικοινωνία

Επικοινωνούμε με τους οφειλέτες για να κατανοήσουμε τους λόγους των καθυστερημένων πληρωμών τους και να προσπαθήσουμε να βρούμε λύσεις. Σε πολλές περιπτώσεις, οι άνθρωποι αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπιστούν με ευαισθησία και κατανόηση.

4. Πληροφορικά Εργαλεία

Χρησιμοποιούμε πληροφορικά εργαλεία και λογισμικό διαχείρισης οικονομικών για να παρακολουθούμε τις πληρωμές και να ενημερώνουμε εγκαίρως τους κατοίκους για τις οφειλές τους.

5. Νομική Βοήθεια

Σε περιπτώσεις που οι προσπάθειες είναι ανεπιτυχείς, μπορεί να είναι απαραίτητο να μας υποστηρίξουν οι εξειδικευμένοι νομικοί μας για να ανακτήσουν τις οφειλές.

Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι η αντιμετώπιση των οφειλομένων κοινοχρήστων πρέπει να γίνεται με δίκαιο και διαφανή τρόπο, προσπαθώντας να διατηρηθεί η καλή σχέση με τους κατοίκους.Ο στόχος είναι να διασφαλιστεί η οικονομική βιωσιμότητα της πολυκατοικίας χωρίς να προκαλούνται περαιτέρω δυσκολίες στους κατοίκους.

Πρόγραμμα Διαχείρισης Πολυκατοικιών

Οι συνεργάτες μας προβαίνουν σε εβδομαδιαίο έλεγχο της πολυκατοικίας και σε καθορισμένη μέρα, με σκοπό τον εντοπισμό πιθανών προβλημάτων και την άμεση αντιμετώπιση αυτών. Επιπλέον, προβαίνουμε σε ειδοποίηση των τεχνικών μας για την επισκευή κοινόχρηστων βλαβών, κατόπιν εντολής από τη διαχειριστική επιτροπή, είτε μέσω τηλεφώνου είτε μέσω email.

  • Ενημέρωση των ενοίκων και διανομή των κοινοχρήστων δαπανων(ειδοποιητήριο), είτε με προσωπική επίσκεψη στις πόρτες τους, είτε με αποστολή ειδοποιητηρίου μέσω email.
  • Φροντίζουμε για τη συνεχή και έγκαιρη είσπραξη των κοινοχρήστων δαπανών, παρέχοντας τη δυνατότητα πληρωμής μέσω τραπεζικής μεταφοράς, είτε με την επίσκεψη στο γραφείο μας, είτε με τηλεφωνικό ραντεβού.

Των κοινόχρηστων εξόδων, συμπεριλαμβανομένων των δαπανών για ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, φόρους και αμοιβές τεχνικών.

Αστικής ευθύνης και πυρός των κοινοχρήστων χώρων και προς τρίτους.

Σχεδιασμός και εκτέλεση κάθε προγραμματισμένης εργασίας, όπως απολύμανση, συντήρηση καυστήρα, αναγόμωση πυροσβεστήρων, κ.λπ., γίνεται από εξειδικευμένες τεχνικές ομάδες. Το πετρέλαιο ελέγχεται και παραλαμβάνεται πάντα με την παρουσία του ιδιοκτήτη ή του ενοίκου. Σε περιπτώσεις αυτόνομης θέρμανσης, καταγράφονται οι ωρομετρητές και διατηρείται αρχείο για την συντήρηση.

Πραγματοποιούμε ενημέρωση της πολυκατοικίας για βασικά θέματα μέσω ανακοινώσεων που αναρτώνται στο κτίριο, καθώς και μέσω ηλεκτρονικών μέσων. Συμμετέχουμε στις γενικές συνελεύσεις, όταν η παρουσία μας κρίνεται απαραίτητη. Παρέχουμε νομικές συμβουλές και κατευθύνσεις.

Διατίθεται τηλεφωνική γραμμή για την αντιμετώπιση εκτάκτων προβλημάτων (Viber, chat, τηλεφωνητής, email, WhatsApp).
Είμαστε πάντα δίπλα σας!

Φόρμα Ενδιαφέροντος

Ενδιαφέρεστε για τις υπηρεσίες μας; Συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος παρακάτω και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό.

“Σας ευχαριστούμε που επιλέγετε την εταιρεία μας!” 

Scroll to Top