ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΤΙΡΙΩΝ
Έκδοση και είσπραξη κοινοχρήστων, αντιμετώπιση οφειλομένων και επαγγελματική ανακούφιση υποχρεώσεων από τον Διαχειριστή.

Ποια είναι τα καθήκοντα του διαχειριστή της πολυκατοικίας
Η ανάληψη των καθηκόντων του διαχειριστή της πολυκατοικίας αποτελεί ανησυχία για ολοένα και περισσότερους από τους ενοίκους. Αυτό οφείλεται στην έλλειψη χρόνου, τις διαφωνίες ανάμεσα σε αυτούς, τα προβλήματα στην είσπραξη των κοινοχρήστων, καθώς και τις αυξημένες υποχρεώσεις που προκύπτουν για την απρόσκοπτη λειτουργία της πολυκατοικίας.
1. Έκδοση, Διανομή και Είσπραξη Κοινοχρήστων Δαπανών
Η Dimitriadis TopService αναλαμβάνει πλήρως την έκδοση, διανομή και είσπραξη των κοινοχρήστων δαπανών της πολυκατοικίας σας. Εφαρμόζουμε διαδικασίες που εξασφαλίζουν την έγκαιρη και ακριβής είσπραξη των ποσών από τους ενοίκους, ενώ παρέχουμε ευέλικτους τρόπους πληρωμής για να καλύψουμε τις ανάγκες σας (μέσω τραπεζών, επίσκεψης στο γραφείο μας ή τηλεφωνικών ραντεβού, αποστολή κ με email όλων των εντύπων, ειδοποιητηρίων ,αποδείξεων κ.τ.λ).
2. Ετήσια Λογιστική Εκκαθάριση και Έλεγχος
Προσφέρουμε ετήσια λογιστική εκκαθάριση και λεπτομερή έλεγχο όλων των δαπανών της πολυκατοικίας. Διατηρούμε αρχείο με όλα τα έξοδα, τα παραστατικά και τις Συγκεντρωτικές Καταστάσεις οικονομικής διαχείρισης για τα τελευταία 2 έτη, διασφαλίζοντας τη διαφάνεια και την ακεραιότητα των οικονομικών στοιχείων .
3. Ενημέρωση και Διαχείριση Πολυκατοικίας
Η εταιρεία μας παρέχει συνεχής ενημέρωση, σχετικά με βασικά θέματα της πολυκατοικίας μέσω ανάρτησης ανακοινώσεων ,αποστολή, email, sms, viber, κτλ. Οργάνωση γενικών συνελεύσεων ,με δυνατότητα παρουσίας εκπροσώπου**, ( δυνατότητα παρουσία νομικού συμβούλου**) όταν αυτό κρίνεται απαραίτητο. Επιπλέον, για την άμεση αντιμετώπιση εκτάκτων προβλημάτων και επίλυση αυτών, διαθέτουμε τηλεφωνική γραμμή (τηλεφωνητής μετά το ωράριο λειτουργίας της εταιρείας, και δυνατότητα δωρεάν πρόσβασης στην νέα πρωτοποριακή ηλεκτρονική υπηρεσία μας αναφορα προβληματος. που δίνει την δυνατότητα σε όλους τους ενοίκους να μας ειδοποιήσουν το τυχόν πρόβλημα του κτιρίου και να παρακολουθήσουν την πορεία προς την άμεση επίλυσή του
4. Έλεγχος και Συντήρηση Κτιρίου
Πραγματοποιούμε τακτικούς ελέγχους της πολυκατοικίας για τον έγκαιρο εντοπισμό και την άμεση επίλυση τυχόν προβλημάτων, για την ενημερωση του( εσωτερικου διαχειριστη). Σε περίπτωση που αναλάβουμε τη διαχείριση του κτιρίου σας, διατηρούμε τους υπάρχοντες συνεργάτες αν και διαθέτουμε εξειδικευμένους τεχνικούς όλους των ειδικοτήτων, δεν αντικαθιστούμε τους ήδη υπάρχοντες συνεργάτες σας, εκτός εάν μας το ζητήσετε ή διαπιστώσουμε ότι δεν παρέχονται σωστά οι υπηρεσίες από τους υπάρχοντες.Οποιαδήποτε εργασία που θα αποβλέπει στην ομαλή λειτουργία και στην συντήρηση –επισκευή της πολυκατοικίας γίνεται κατόπιν εντολής των ιδιοκτητών.
5. Προγραμματισμός και Εκτέλεση Τακτικών Εργασιών
Αναλαμβάνουμε τον προγραμματισμό και την εκτέλεση τακτικών εργασιών, όπως απολύμανση, συντήρηση καυστήρα, αναγόμωση πυροσβεστήρων κ.λπ., με αρμόδια τεχνικά συνεργεία. Ενημερώνουμε και ειδοποιούμε τεχνικούς για επιδιόρθωση βλαβών κοινοχρήστων μηχανημάτων κατόπιν ενημέρωσης κ εντολής του εσωτερικού διαχειριστή.
6. Ασφάλεια και Συντήρηση Θέρμανσης
Εφόσον το επιθυμείτε, αναλαμβάνουμε την παραλαβή πετρελαίου και την έγκαιρη ενημέρωση για προγραμματισμό παραγγελίας με απαραίτητη παρουσία ιδιοκτήτη κατά την παραλαβή. Σε περίπτωση αυτόνομης θέρμανσης, καταγράφουμε τις μετρήσεις ωρομετρητών και διατηρούμε ηλεκτρονικό αρχείο.
7. Ασφάλιση και Νομική Υποστήριξη
Προσφέρουμε οικονομικά πακέτα ασφαλιστικών** καλύψεων αστικής ευθύνης και πυρός στους κοινόχρηστους χώρους και προς τρίτους, σύμφωνα με τη νομοθεσία. Πλήρες πακέτο παροχής νομικών υπηρεσιών** για κάθε ζήτημα που αφορά στην διαχείριση και την συνιδιοκτησία από εξειδικευμένο και άρτια καταρτισμένο προσωπικό νομικών συμβούλων.
8. Εξόφληση Κοινοχρήστων Δαπανών
Διαχειριζόμαστε όλες τις οικονομικές υποχρεώσεις του κτιρίου, εξοφλώντας τα έξοδα καθαριότητας, ηλεκτροδότησης, υδροδότησης και συντήρησης, καθώς και την προμήθεια πετρελαίου.
9. Παρακολούθηση και διαφάνεια:
Σας ενημερώνουμε ότι με την πρόσβαση στο Νεο On-Line σύστημα μας, μπορείτε να προβάλετε και να εκτυπώσετε όλα τα ειδοποιητήρια σας. Επίσης μπορείτε να κάνετε την πληρωμή των κοινοχρήστων σας χρησιμοποιώντας την πιστωτική η την χρεωστική σας κάρτα, να έχετε πλήρη εικόνα όλων των αποδείξεων δαπανών.
Αυτά είναι μερικά από τα βασικά καθήκοντα ενός διαχειριστή πολυκατοικίας, ανάλογα με τις ανάγκες της κοινότητας και του κτιρίου.
Στην TopService, αναλαμβάνουμε με απόλυτη αξιοπιστία και επαγγελματισμό όλα τα προαναφερθέντα καθήκοντα, δίνοντάς σας τις λύσεις που χρειάζεστε.
Πως μπορείτε να αναθέσετε την διαχείριση της πολυκατοικίας σας στην TopService
Για να αναθέσετε την διαχείρηση της πολυκατοικιάς σας στην TopService θα πρέπει αρχικά να συγκαλέσετε Γενική Συνέλευση στην πολυκατοικία με θέμα Ανάθεση Διαχείρισης στην εταιρεία, με σκοπό να υπογράψουν οι διαμένοντες το Πρακτικό Γενικής Συνέλευσης για Ανάθεση της Διαχείρισης σύμφωνα πάντα με την διαδικασία που ορίζει η Σύσταση Οριζόντιας Ιδιοκτησίας της πολυκατοικίας.
Στη συνέχεια εφόσον υπογραφεί το Πρακτικό Γενικής Συνέλευσης για Ανάθεση της Διαχείρισης, δίνεται εξουσιοδότηση στον παλιό διαχειριστή να έρθει σε επαφή με την εταιρεία και να παραδώσει όλα όσα χρειάζονται ώστε να γίνει Παράδοση – Παραλαβή Διαχείρισης.
Η εταιρεία, αφού ελέγξει όλα τα παραστατικά που της προσκόμισε ο παλιός διαχειριστής (αποθεματικό, οφειλές κλπ), συντάσσει Πρωτόκολλο Παράδοσης – Παραλαβής το οποίο υπογράφεται από τον παλιό και από τον νέο διαχειριστή βάσει του οποίου αποδεσμεύεται ο παλιός από τη διαχείριση της πολυκατοικίας και δεσμεύεται πλέον η εταιρεία.
Η εταιρεία αποστέλλει ανακοίνωση στην πολυκατοικία στην οποία αναγράφονται τα στοιχεία της εταιρείας (τηλέφωνο, διεύθυνση, ωράριο εργασίας της εταιρείας κλπ) και ο τρόπος με τον οποίο έγινε η Παράδοση – Παραλαβή (αποθεματικό, ανείσπρακτα, απλήρωτα, προπληρωμένα κλπ), ώστε να είναι όλοι πλήρως ενημερωμένοι.
Τι χρειαζόμαστε για την έναρξη της συνεργασίας μας στη διαχείριση πολυκατοικίας:
- Στοιχεία ενοίκων-ιδιοκτητών
- Κανονισμό πολυκατοικίας
- Πίνακας χιλιοστών (κοινοχρήστων, ασανσέρ, θέρμανσης)
- Τηλέφωνα ενοίκων-ιδιοκτητών
- Τηλέφωνα εξωτερικών συνεργατών (συνεργείο καθαρισμού, συνεργείο συντήρησης ανελκυστήρα κλπ.)
- Τελευταίο λογαριασμό ΔΕΚΟ (ΔΕΗ – ΕΥΔΑΠ)
- Αποθεματικό – (εφόσον είναι υπαρκτό).
- Ανεξόφλητα έξοδα
- Οφειλές ενοίκων
- Έλεγχος στάθμης πετρελαίου κατά την ημέρα της παραλαβής
- Καταγραφή ωρομετρητών θέρμανσης
Τρόποι πληρωμής
- Με μεταφορά σε λογαριασμό με χρήση κωδικού πληρωμής.
- Επίσκεψη στο γραφείο μας καθημερινά από 8:00 – 16:00, Σάββατο 9.00 – 14.00.
- Μέσω του συστήματος πληρωμών ΔΙΑΣ με κωδικο RF.
- Kατόπιν επικοινωνίας με καθορισμένο ραντεβού.
- Πληρωμή με κάρτα μέσω της πλατφόρμας My TopService, με χρεωστική, πιστωτική, η προπληρωμένη κάρτα.
- Στα καταστήματα τραπεζών(ΑΤΜ).
My TopService
Online Πλατφόρμα Πληρωμής Κοινοχρήστων
Με χαρά σας καλωσορίζουμε στην online πλατφόρμα πληρωμής κοινοχρήστων της κοινότητάς μας.
Η πλατφόρμα αυτή δημιουργήθηκε για να καθιστά ευκολότερη και πιο βολική τη διαχείριση των πληρωμών των κοινοχρήστων σας.
Η πλατφόρμα αυτή δημιουργήθηκε για να καθιστά ευκολότερη και πιο βολική τη διαχείριση των πληρωμών των κοινοχρήστων σας.

Τα οφέλη της Online Πλατφόρμας Πληρωμής:
- Άμεση Πληρωμή: Μπορείτε να πληρώσετε τα κοινόχρηστα οποιαδήποτε ώρα και ημέρα της εβδομάδας από την άνεση του υπολογιστή σας.
- Ασφάλεια: Η πλατφόρμα μας είναι ασφαλής και προστατεύεται από τυχόν απάτες.
- Αναλυτική Πληροφόρηση: Μπορείτε να δείτε αναλυτικές λεπτομέρειες των πληρωμών σας και το ιστορικό πληρωμών.
Αν είστε ήδη πελάτης, πατήστε Εδώ
Αν είστε νέος πελάτης παρακαλούμε συμπληρώστε την φόρμα ενδιαφέροντος παρακάτω.
Τρόποι Πληρωμής

Eurobank
ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 0026-0401-60-0100203413 ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
IBAN GR0202 604010000600100203413

Alpha Bank
ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 377-002101-088012
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
IBAN GR94 01403770377002101088012

Τράπεζα Πειραιώς
ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 6839-123417-269
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
IBAN GR110171 8390006839123417269

Εθνική Τράπεζα
ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 092/002171-73
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
IBAN GR95 01100920000009200217173
Αντιμετώπιση Οφειλομένων Κοινοχρήστων
Είναι απαραίτητο να υπάρχει συστηματική και αποτελεσματική διαδικασία για την είσπραξη των οφειλομένων προκειμένου να διασφαλιστεί η οικονομική σταθερότητα της πολυκατοικίας σας.
Παρακάτω επισημαίνονται τρόποι επίλυσης:

1. Διαφάνεια και Ενημέρωση
Παρέχουμε στους κάτοικους την απαραίτητη πληροφόρηση σχετικά με τα κοινόχρηστα έξοδα και τις ημερομηνίες πληρωμών εγκαίρως. Η διαφάνεια μπορεί να μειώσει τις αντιρρήσεις και την αντίσταση από τους κατοίκους.
2. Αυστηρή Εφαρμογή των κανόνων
Ενημερώνουμε ότι υπάρχουν σαφείς κανόνες και κανονισμοί για την πληρωμή των κοινοχρήστων. Αυτό περιλαμβάνει την επιβολή κυρώσεων σε περίπτωση καθυστερημένων πληρωμών.
3. Επικοινωνία
Επικοινωνούμε με τους οφειλέτες για να κατανοήσουμε τους λόγους των καθυστερημένων πληρωμών τους και να προσπαθήσουμε να βρούμε λύσεις. Σε πολλές περιπτώσεις, οι άνθρωποι αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπιστούν με ευαισθησία και κατανόηση.
4. Πληροφορικά Εργαλεία
Χρησιμοποιούμε πληροφορικά εργαλεία και λογισμικό διαχείρισης οικονομικών για να παρακολουθούμε τις πληρωμές και να ενημερώνουμε εγκαίρως τους κατοίκους για τις οφειλές τους.
5. Νομική Βοήθεια
Σε περιπτώσεις που οι προσπάθειες είναι ανεπιτυχείς, μπορεί να είναι απαραίτητο να μας υποστηρίξουν οι εξειδικευμένοι νομικοί μας για να ανακτήσουν τις οφειλές.
Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι η αντιμετώπιση των οφειλομένων κοινοχρήστων πρέπει να γίνεται με δίκαιο και διαφανή τρόπο, προσπαθώντας να διατηρηθεί η καλή σχέση με τους κατοίκους.Ο στόχος είναι να διασφαλιστεί η οικονομική βιωσιμότητα της πολυκατοικίας χωρίς να προκαλούνται περαιτέρω δυσκολίες στους κατοίκους.
Πρόγραμμα Διαχείρισης Πολυκατοικιών
Οι συνεργάτες μας προβαίνουν σε εβδομαδιαίο έλεγχο της πολυκατοικίας και σε καθορισμένη μέρα, με σκοπό τον εντοπισμό πιθανών προβλημάτων και την άμεση αντιμετώπιση αυτών. Επιπλέον, προβαίνουμε σε ειδοποίηση των τεχνικών μας για την επισκευή κοινόχρηστων βλαβών, κατόπιν εντολής από τη διαχειριστική επιτροπή, είτε μέσω τηλεφώνου είτε μέσω email.
- Ενημέρωση των ενοίκων και διανομή των κοινοχρήστων δαπανων(ειδοποιητήριο), είτε με προσωπική επίσκεψη στις πόρτες τους, είτε με αποστολή ειδοποιητηρίου μέσω email.
- Φροντίζουμε για τη συνεχή και έγκαιρη είσπραξη των κοινοχρήστων δαπανών, παρέχοντας τη δυνατότητα πληρωμής μέσω τραπεζικής μεταφοράς, είτε με την επίσκεψη στο γραφείο μας, είτε με τηλεφωνικό ραντεβού.
Των κοινόχρηστων εξόδων, συμπεριλαμβανομένων των δαπανών για ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, φόρους και αμοιβές τεχνικών.
Αστικής ευθύνης και πυρός των κοινοχρήστων χώρων και προς τρίτους.
Σχεδιασμός και εκτέλεση κάθε προγραμματισμένης εργασίας, όπως απολύμανση, συντήρηση καυστήρα, αναγόμωση πυροσβεστήρων, κ.λπ., γίνεται από εξειδικευμένες τεχνικές ομάδες. Το πετρέλαιο ελέγχεται και παραλαμβάνεται πάντα με την παρουσία του ιδιοκτήτη ή του ενοίκου. Σε περιπτώσεις αυτόνομης θέρμανσης, καταγράφονται οι ωρομετρητές και διατηρείται αρχείο για την συντήρηση.
Πραγματοποιούμε ενημέρωση της πολυκατοικίας για βασικά θέματα μέσω ανακοινώσεων που αναρτώνται στο κτίριο, καθώς και μέσω ηλεκτρονικών μέσων. Συμμετέχουμε στις γενικές συνελεύσεις, όταν η παρουσία μας κρίνεται απαραίτητη. Παρέχουμε νομικές συμβουλές και κατευθύνσεις.
Διατίθεται τηλεφωνική γραμμή για την αντιμετώπιση εκτάκτων προβλημάτων (Tηλεφωνητής, email, αναφορά προβλήματος).
Είμαστε πάντα δίπλα σας!
Φόρμα Ενδιαφέροντος
Ενδιαφέρεστε για τις υπηρεσίες μας; Συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος παρακάτω και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό.
“Σας ευχαριστούμε που επιλέγετε την εταιρεία μας!”