ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΤΙΡΙΩΝ
Έκδοση και είσπραξη κοινοχρήστων, αντιμετώπιση οφειλομένων και επαγγελματική ανακούφιση υποχρεώσεων από τον Διαχειριστή.

Ποια είναι τα καθήκοντα του διαχειριστή της πολυκατοικίας
Η ανάληψη των καθηκόντων του διαχειριστή της πολυκατοικίας αποτελεί ανησυχία για ολοένα και περισσότερους από τους ενοίκους. Αυτό οφείλεται στην έλλειψη χρόνου, τις διαφωνίες ανάμεσα σε αυτούς, τα προβλήματα στην είσπραξη των κοινοχρήστων, καθώς και τις αυξημένες υποχρεώσεις που προκύπτουν για την απρόσκοπτη λειτουργία της πολυκατοικίας.
Οι Υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν:
1. Έκδοση, Διανομή και Είσπραξη Κοινοχρήστων Δαπανών
Η Dimitriadis TopService αναλαμβάνει πλήρως την έκδοση, διανομή και είσπραξη των κοινοχρήστων δαπανών της πολυκατοικίας σας. Εφαρμόζουμε διαδικασίες που εξασφαλίζουν την έγκαιρη και ακριβή είσπραξη των ποσών από τους ενοίκους, ενώ παρέχουμε ευέλικτους τρόπους πληρωμής για να καλύψουμε τις ανάγκες σας. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα αποστολής και με email όλων των εντύπων, ειδοποιητηρίων ,αποδείξεων κ.λπ.
2. Ετήσια Λογιστική Εκκαθάριση και Έλεγχος
Προσφέρουμε ετήσια λογιστική εκκαθάριση και λεπτομερή έλεγχο όλων των δαπανών της πολυκατοικίας. Διατηρούμε αρχείο με όλα τα έξοδα, τα παραστατικά και τις συγκεντρωτικές καταστάσεις οικονομικής διαχείρισης για τα τελευταία 2 έτη, διασφαλίζοντας έτσι τη διαφάνεια και την ακεραιότητα των οικονομικών στοιχείων .
3. Ενημέρωση και Διαχείριση Πολυκατοικίας
Η εταιρεία μας παρέχει συνεχή ενημέρωση σχετικά με βασικά θέματα της πολυκατοικίας μέσω ανάρτησης ανακοινώσεων, αποστολής email και SMS. Αναλαμβάνουμε την οργάνωση γενικών συνελεύσεων, με δυνατότητα παρουσίας εκπροσώπου**, καθώς και νομικού συμβούλου**, όταν αυτό κριθεί απαραίτητο. Επιπλέον, για την άμεση αντιμετώπιση εκτάκτων προβλημάτων, διαθέτουμε τηλεφωνική γραμμή (τηλεφωνητής μετά το ωράριο λειτουργίας της εταιρείας) και δυνατότητα δωρεάν πρόσβασης στην νέα πρωτοποριακή ηλεκτρονική υπηρεσία μας «Αναφορά προβλήματος». Η υπηρεσία αυτή είναι διαθέσιμη σε 24ωρη βάση, 7 ημέρες την εβδομάδα (24/7), επιτρέποντας σε όλους τους ενοίκους να υποβάλλουν αιτήματα για προβλήματα του κτιρίου ανά πάσα στιγμή, με δυνατότητα συνεχούς παρακολούθησης της επίλυσής τους. *Υπάρχει χρέωση
4. Έλεγχος και Συντήρηση Κτιρίου
Η εταιρεία μας διασφαλίζει την τακτική εποπτεία και επιτόπια παρακολούθηση των κοινόχρηστων χώρων του κτιρίου, με στόχο τον έγκαιρο εντοπισμό και επίλυση οποιουδήποτε ζητήματος προκύψει, εξασφαλίζοντας την απρόσκοπτη λειτουργία της πολυκατοικίας και την έγκαιρη ενημέρωση του εσωτερικού διαχειριστή. Σε περίπτωση που αναλάβουμε τη διαχείριση του κτιρίου σας διατηρούμε τους υπάρχοντες συνεργάτες και, παρότι διαθέτουμε εξειδικευμένους τεχνικούς όλους των ειδικοτήτων, δεν τους αντικαθιστούμε εκτός εάν μας το ζητήσετε. Οποιαδήποτε εργασία που θα αποβλέπει στην ομαλή λειτουργία και στην συντήρηση –επισκευή της πολυκατοικίας, γίνεται κατόπιν εντολής .
5. Προγραμματισμός και Εκτέλεση Τακτικών Εργασιών
Αναλαμβάνουμε τον προγραμματισμό και την εκτέλεση τακτικών εργασιών, όπως απολύμανση, συντήρηση καυστήρα, αναγόμωση πυροσβεστήρων κ.λπ, με αρμόδια τεχνικά συνεργεία. Ενημερώνουμε και ειδοποιούμε τεχνικούς για επιδιόρθωση βλαβών κοινόχρηστων μηχανημάτων, κατόπιν ενημέρωσης και εντολής του εσωτερικού διαχειριστή.
6. Ασφάλεια και Συντήρηση Θέρμανσης
Εφόσον το επιθυμείτε, αναλαμβάνουμε τη διαδικασία παραλαβής του πετρελαίου, με έγκαιρη ενημέρωση για τον προγραμματισμό της παραγγελίας και απαραίτητη την παρουσία ιδιοκτήτη κατά την παράδοση. Σε περίπτωση αυτόνομης θέρμανσης, καταγράφουμε συστηματικά τις μετρήσεις των ωρομετρητών και διατηρούμε τόσο ηλεκτρονικό όσο και φωτογραφικό αρχείο για πλήρη διαφάνεια και ακρίβεια.
7. Ασφάλιση και Νομική Υποστήριξη
Εφαρμόζουμε συγκεκριμένες διαδικασίες ενημέρωσης για τους οφειλόμενους, αναλαμβάνοντας την εξωδικαστική ενημέρωση των υπερήμερων συνιδιοκτητών για τυχόν εκκρεμείς οφειλές, με στόχο τη διατήρηση της καλής λειτουργίας και της οικονομικής ισορροπίας του κτηρίου.
Παρέχουμε ολοκληρωμένη νομική κάλυψη** μέσω του TopService LegalCare με νομικές υπηρεσίες που αφορούν κάθε ζήτημα διαχείρισης και συνιδιοκτησίας, διαθέτοντας άρτια καταρτισμένο προσωπικό νομικών συμβούλων που εξασφαλίζει την πλήρη εξυπηρέτησή σας. Επιπλέον, προσφέρουμε οικονομικά πακέτα** ασφαλιστικών καλύψεων, σε συνεργασία με τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες, τα οποία περιλαμβάνουν:
Αστική ευθύνη προς τρίτους
Κάλυψη πυρός και λοιπών κινδύνων στους κοινόχρηστους χώρους
Οι ασφαλιστικές καλύψεις συμμορφώνονται πλήρως με την ισχύουσα νομοθεσία και εξασφαλίζουν την προστασία της πολυκατοικίας από απρόβλεπτα περιστατικά, διασφαλίζοντας την ευθύνη του διαχειριστή και των συνιδιοκτητών, καθώς και την οικονομική ασφάλεια για όλους τους κατοίκους.
*Υπάρχει χρέωση
8. Εξόφληση Κοινοχρήστων Δαπανών
Διαχειριζόμαστε όλες τις οικονομικές υποχρεώσεις του κτιρίου, εξοφλώντας τα έξοδα καθαριότητας, ηλεκτροδότησης, υδροδότησης και συντήρησης, καθώς και την προμήθεια πετρελαίου.
9. Παρακολούθηση και διαφάνεια
Σας ενημερώνουμε ότι, μέσω της εφαρμογής μας Top Enoikos, έχετε τη δυνατότητα να προβάλλετε και να εκτυπώνετε όλα τα ειδοποιητήρια κοινοχρήστων. Επιπλέον, μπορείτε να εξοφλείτε τις οφειλές σας με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα και να έχετε πρόσβαση στα παραστατικά που τεκμηριώνουν τις επιμέρους χρεώσεις.
10. Σημαντικές Σημειώσεις
Όλα τα συμφωνητικά αναρτώνται στην ΑΑΔΕ προς εξασφάλιση των χρημάτων (αποθεματικό) των ιδιοκτητών και συνοδεύονται με νόμιμα παραστατικά.**
Αυτά είναι μερικά από τα βασικά καθήκοντα ενός διαχειριστή πολυκατοικίας, ανάλογα με τις ανάγκες της κοινότητας και του κτιρίου.
Στην TopService, αναλαμβάνουμε με απόλυτη αξιοπιστία και επαγγελματισμό όλα τα προαναφερθέντα καθήκοντα, δίνοντάς σας τις λύσεις που χρειάζεστε.
Πως μπορείτε να αναθέσετε την διαχείριση της πολυκατοικίας σας στην TopService
Για να αναθέσετε την διαχείρηση της πολυκατοικιάς σας στην TopService θα πρέπει αρχικά να συγκαλέσετε Γενική Συνέλευση στην πολυκατοικία με θέμα Ανάθεση Διαχείρισης στην εταιρεία, με σκοπό να υπογράψουν οι διαμένοντες το Πρακτικό Γενικής Συνέλευσης για Ανάθεση της Διαχείρισης σύμφωνα πάντα με την διαδικασία που ορίζει η Σύσταση Οριζόντιας Ιδιοκτησίας της πολυκατοικίας.
Στη συνέχεια εφόσον υπογραφεί το Πρακτικό Γενικής Συνέλευσης για Ανάθεση της Διαχείρισης, δίνεται εξουσιοδότηση στον παλιό διαχειριστή να έρθει σε επαφή με την εταιρεία και να παραδώσει όλα όσα χρειάζονται ώστε να γίνει Παράδοση – Παραλαβή Διαχείρισης.
Η εταιρεία, αφού ελέγξει όλα τα παραστατικά που της προσκόμισε ο παλιός διαχειριστής (αποθεματικό, οφειλές κλπ), συντάσσει Πρωτόκολλο Παράδοσης – Παραλαβής το οποίο υπογράφεται από τον παλιό και από τον νέο διαχειριστή βάσει του οποίου αποδεσμεύεται ο παλιός από τη διαχείριση της πολυκατοικίας και δεσμεύεται πλέον η εταιρεία.
Η εταιρεία αποστέλλει ανακοίνωση στην πολυκατοικία στην οποία αναγράφονται τα στοιχεία της εταιρείας (τηλέφωνο, διεύθυνση, ωράριο εργασίας της εταιρείας κλπ) και ο τρόπος με τον οποίο έγινε η Παράδοση – Παραλαβή (αποθεματικό, ανείσπρακτα, απλήρωτα, προπληρωμένα κλπ), ώστε να είναι όλοι πλήρως ενημερωμένοι.
Τρόποι πληρωμής
Οι πληρωμές μπορούν να πραγματοποιηθούν με τους εξής τρόπους: Στα γραφεία μας
Διεύθυνση: Λεωφόρος Χρυσοστόμου Σμύρνης 22-26, Βύρωνας
Ώρες λειτουργίας:
Δευτέρα – Παρασκευή: 08:00 – 16:00
Σάββατο: 09:00 – 14:00 Ηλεκτρονική εξόφληση μέσω RF
Χρησιμοποιήστε τον κωδικό RF που αναγράφεται στο ειδοποιητήριο, μέσω web ή mobile banking, για ασφαλή και άμεση πληρωμή.(Επιλέγοντας πληρωμή με RF).
Πληρωμή μέσω της εφαρμογής Top Enoikos
Εξοφλήστε ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής Top Enoikos, χρησιμοποιώντας ασφαλή συστήματα πληρωμών.
Είσπραξη κατόπιν ραντεβού
Υπάρχει δυνατότητα δια ζώσης είσπραξης, κατόπιν επικοινωνίας και προγραμματισμού ραντεβού.
Προϋποθέσεις Συνεργασίας
Για την ανάληψη της διαχείρισης της πολυκατοικίας, είναι απαραίτητο να πληρούνται οι εξής προϋποθέσεις:
- Απόφαση Γενικής Συνέλευσης:
Απόφαση της Γενικής Συνέλευσης των Ιδιοκτητών για την ανάθεση της διαχείρισης στην εταιρία μας. - Ορισμός Εκπροσώπου:
Ορισμός τουλάχιστον ενός ιδιοκτήτη ή διαχειριστικής επιτροπής ως εκπρόσωπο, ο οποίος θα έχει επικοινωνία με την εταιρεία. - Αποθεματικό:
Ύπαρξη αποθεματικού για την κάλυψη των τρεχόντων εξόδων της πολυκατοικίας, το οποίο πρέπει να καλύπτει τα πάγια έξοδα για τουλάχιστον 3 μήνες. - Στοιχεία Επικοινωνίας:
Κατάσταση με ονοματεπώνυμα και τηλέφωνα των ιδιοκτητών/ ενοικιαστών της πολυκατοικίας. - Τελευταίοι Λογαριασμοί:
Φωτοτυπία των τελευταίων κοινόχρηστων λογαριασμών του κτιρίου (ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ κλπ.). - Στοιχεία Συνεργατών:
Κατάσταση με τα στοιχεία των συνεργατών που συντηρούν το κτίριο, εφόσον επιθυμείτε να συνεχίσουν. - Μετρήσεις Αυτονομίας:
Σε περίπτωση αυτόνομης θέρμανσης, παρέχετε τις τελευταίες μετρήσεις που έχουν χρεωθεί στα κοινά έξοδα και την αξία του πετρελαίου στην δεξαμενή. - Χιλιοστά Διαμερισμάτων:
Πίνακας με τα χιλιοστά των διαμερισμάτων. - Σετ Κλειδιών:
Παροχή ενός σετ κλειδιών (εισόδου, λεβητοστασίου κ.λπ.). - Κανονισμό πολυκατοικίας
My TopService
Η πλατφόρμα αυτή δημιουργήθηκε για να καθιστά ευκολότερη και πιο βολική τη διαχείριση των πληρωμών των κοινοχρήστων σας.

Τα οφέλη της Online Πλατφόρμας Πληρωμής:
- Άμεση Πληρωμή: Μπορείτε να πληρώσετε τα κοινόχρηστα οποιαδήποτε ώρα και ημέρα της εβδομάδας από την άνεση του υπολογιστή σας.
- Ασφάλεια: Η πλατφόρμα μας είναι ασφαλής και προστατεύεται από τυχόν απάτες.
- Αναλυτική Πληροφόρηση: Μπορείτε να δείτε αναλυτικές λεπτομέρειες των πληρωμών σας και το ιστορικό πληρωμών.
Αν είστε ήδη πελάτης, πατήστε Εδώ
Αν είστε νέος πελάτης παρακαλούμε συμπληρώστε την φόρμα ενδιαφέροντος παρακάτω.
Τρόποι Πληρωμής

Eurobank
ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 0026-0401-60-0100203413 ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Alpha Bank
ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 377-002101-088012
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Τράπεζα Πειραιώς
ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 6839-123417-269
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Εθνική Τράπεζα
ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 092/002171-73
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Αντιμετώπιση Οφειλομένων Κοινοχρήστων
Είναι απαραίτητο να υπάρχει συστηματική και αποτελεσματική διαδικασία για την είσπραξη των οφειλομένων προκειμένου να διασφαλιστεί η οικονομική σταθερότητα της πολυκατοικίας σας.
Παρακάτω επισημαίνονται τρόποι επίλυσης:

1. Διαφάνεια και Ενημέρωση
Παρέχουμε στους κάτοικους την απαραίτητη πληροφόρηση σχετικά με τα κοινόχρηστα έξοδα και τις ημερομηνίες πληρωμών εγκαίρως. Η διαφάνεια μπορεί να μειώσει τις αντιρρήσεις και την αντίσταση από τους κατοίκους.
2. Αυστηρή Εφαρμογή των κανόνων
Ενημερώνουμε ότι υπάρχουν σαφείς κανόνες και κανονισμοί για την πληρωμή των κοινοχρήστων. Αυτό περιλαμβάνει την επιβολή κυρώσεων σε περίπτωση καθυστερημένων πληρωμών.
3. Επικοινωνία
Επικοινωνούμε με τους οφειλέτες για να κατανοήσουμε τους λόγους των καθυστερημένων πληρωμών τους και να προσπαθήσουμε να βρούμε λύσεις. Σε πολλές περιπτώσεις, οι άνθρωποι αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπιστούν με ευαισθησία και κατανόηση.
4. Πληροφορικά Εργαλεία
Χρησιμοποιούμε πληροφορικά εργαλεία και λογισμικό διαχείρισης οικονομικών για να παρακολουθούμε τις πληρωμές και να ενημερώνουμε εγκαίρως τους κατοίκους για τις οφειλές τους.
5. Νομική Βοήθεια
Σε περιπτώσεις που οι προσπάθειες είναι ανεπιτυχείς, μπορεί να είναι απαραίτητο να μας υποστηρίξουν οι εξειδικευμένοι νομικοί μας για να ανακτήσουν τις οφειλές.
Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι η αντιμετώπιση των οφειλομένων κοινοχρήστων πρέπει να γίνεται με δίκαιο και διαφανή τρόπο, προσπαθώντας να διατηρηθεί η καλή σχέση με τους κατοίκους.Ο στόχος είναι να διασφαλιστεί η οικονομική βιωσιμότητα της πολυκατοικίας χωρίς να προκαλούνται περαιτέρω δυσκολίες στους κατοίκους.
Πρόγραμμα Διαχείρισης Πολυκατοικιών
Οι συνεργάτες μας πραγματοποιούν τακτική εποπτεία της πολυκατοικίας σε προκαθορισμένη ημέρα με σκοπό τον εντοπισμό πιθανών προβλημάτων και την άμεση αντιμετώπιση αυτών. Επιπλέον, προβαίνουμε σε ειδοποίηση των τεχνικών μας για την επισκευή κοινόχρηστων βλαβών, κατόπιν εντολής από τη διαχειριστική επιτροπή, είτε μέσω τηλεφώνου είτε μέσω email.
- Η ενημέρωση των ενοίκων και διανομή των κοινοχρήστων δαπανών (ειδοποιητήριο), γίνεται είτε δια ζώσης είτε με αποστολή ειδοποιητηρίου μέσω email.
- Φροντίζουμε για τη συνεχή και έγκαιρη είσπραξη των κοινοχρήστων δαπανών, παρέχοντας τη δυνατότητα πληρωμής μέσω τραπεζικής μεταφοράς, είτε με την επίσκεψη στο γραφείο μας, είτε με τηλεφωνικό ραντεβού.
Των κοινόχρηστων εξόδων, συμπεριλαμβανομένων των δαπανών για ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, φόρους και αμοιβές τεχνικών.
Αστικής ευθύνης και πυρός των κοινοχρήστων χώρων και προς τρίτους.
Σχεδιασμός και εκτέλεση κάθε προγραμματισμένης εργασίας, όπως απολύμανση, συντήρηση καυστήρα, αναγόμωση πυροσβεστήρων, κ.λπ., γίνεται από εξειδικευμένες τεχνικές ομάδες. Το πετρέλαιο ελέγχεται και παραλαμβάνεται πάντα με την παρουσία του ιδιοκτήτη ή του ενοίκου. Σε περιπτώσεις αυτόνομης θέρμανσης, καταγράφονται οι ωρομετρητές και διατηρείται αρχείο για την συντήρηση.
Πραγματοποιούμε ενημέρωση της πολυκατοικίας για βασικά θέματα μέσω ανακοινώσεων που αναρτώνται στο κτίριο, καθώς και μέσω ηλεκτρονικών μέσων. Συμμετέχουμε στις γενικές συνελεύσεις, όταν η παρουσία μας κρίνεται απαραίτητη. Παρέχουμε νομικές συμβουλές και κατευθύνσεις.
Φόρμα Ενδιαφέροντος
Ενδιαφέρεστε για τις υπηρεσίες μας; Συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος παρακάτω και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό.
“Σας ευχαριστούμε που επιλέγετε την εταιρεία μας!”